31 Ocak 2016 Pazar

Bendeki "Kayıp"


İzledim uzaktan, sonra yakından baktım...İnanamadım ama martılar dalgalarla ağız dalaşında hemde denizin tam ortasında...
Dünyanın çivisi çıkmış, çivi çiviyi söker mantığında...
Korktum, gecenin karanlığında...Öfkem gerilmiş çarmıha...Ben derin bir yarayı kanattım, bu lugat çıktı ortaya...
İllegal mutluluklar, legal ölümlere göre fazla davetkar...Bir kadın var, bir kadın ki kahkahasından acısını asla anlayamayacaklar...Çicekli mendillere silerken gözyaşını, açan çicekler yüzünden bahar sanacaklar...
Hayat bu neresinden tutarsan tut, ciğerlerini dolduran nefesten ibaretsin...Birgün herhangi bir sebepten ölüp gideceksin...Yeni nesil oyunları çözemeyeceksin, bazen seni içinde neden öldürdüklerini bilemeyeceksin, sebepsiz terkedileceksin ama ne olursa olsun cehennemin ateşini burdan götüreceksin...Yıldızlar cirit atarken gökyüzünde sen kaybolmayı seçensin...Ben kaybetmeye alışığım ama sen daha önce hiç kayboldun mu? sorusunun cevabını istemesen de öğreneceksin...
...azazine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder